Jornades ludicoesportives amb l’Escola Ramon Fuster
01/03/2019

Durant els mesos de març i abril han tingut lloc jornades lúdico-esportives organitzades per l’Escola Bellaire, en les quals han participat un grup de vuit alumnes de l’escola i els alumnes de 6é C de l’Escola Ramon Fuster. Per exemple, a la jornada del 28 de març els alumnes van jugar cooperativament a futbol, bàsquet, joc de l’oca humana gegant i al joc de taula “Life junior”-

El més valuós de les trobades són els aprenentatges que s’emporten tots els alumnes bidireccionalment, donat que els alumnes de Bellaire són capaços de posar en pràctica les estratègies que treballen per aprendre a interaccionar socialment i millorar les seves habilitats socials, i els alumnes del Ramon Fuster s’emporten aprenentatges vivencials que formaran part de la construcció dels seus valors i actituds envers la diversitat funcional.

Continuarem planificant més trobades amb l’objectiu és compartir, gaudir i oferir un espai on tots aprenem de tots. Continuem fent camí plegats!